Säger Nv08A blubb blubb

Tycker dokumentären 'Plötsligt i Vinslöv' e så sjukt kul! Vet inte riktigt vad den handlar om men folket där är stendumma, eller stegelstendumma, som jag och belinda säger.! Det var en gång när jag sa att hennes mobil var en tegelsten (för det är den!) så skulle hon svara så sa hon "Ja men din e mer stegelsten...steg..tegelsten!" Så därifrån kommer stegelsten ;D Iallafall, back to Vinslöv. I den dokumentären var det en kille som sa "Säger fiskarna blubb blubb?" Byt ut det mot Nv08A och ni kan nog gissa vad vi gjorde på idrotten idag.. Först ryggsim sedan livräddning.. Haha den dockan vägde typ 70 kilo, dvs mer än mig! Man skulle dyka och plocka upp den från bottnen.. Det gick bra iallafall.

Vi hade matte och svenska också.. De va kul. Igår skrev vi ett brev till läraren och jag kom på mig själv med att använda helavancerat språk.. Jag skulle säga att jag tappade intresset för svenska för det var så sjukt svårt att få betyg och uttryckte mig:
- I grundskolan hade vi svårt att få betyg då läraren krävde mycket, vilket resulterade i mitt totala ointresse för ämnet.
Liksom, vem säger så?! haha! Tänkte att gud detta kommer bli katastrof! Fast idag kom hon fram och berömde mig för att jag hade avancerade ord och bra flyt osv haha.. Så det var ju bra!

Nu ska jag plugga. Har lite Matte och Kemi tills imorgon. Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0