slappelördag

Idag sov jag till 12. Snacka om att det var skönt! La mig ganska tidigt igår, redan kl 11, men fastnade såklart i boken så jag somnade vid ett. Nu är min bok nästan slut så nu ska jag jaga ner pappa i stan (så jag slipper gå, det är skitlångt tkr jag..!) så jag kan köpa den första twilight boken. tyckte filmen var bra, så blev sugen på böckerna.

Och, jag har snöat in på Jordin sparks eller va hon nu heter.. Aja, det går över och min vanliga musiksmak kommer tillbaka snart igen ^^



Kommentarer
Postat av: Moonzanna

Hej !

Just nu så erbjuder Sveriges största armbandsshop Bracy.se dig att inleda ett samarbete genom din blogg. Är du intresserad ??

Maila då mig på [email protected] så skickar jag dig mer info angående detta.



Ha en underbar kväll !



/ Sanna

2009-01-31 @ 20:05:41
URL: http://moonzanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0