Småsemester

Pappa kommer och hämtar mig om en timme ungefär. Ska bli ganska skönt att komma ifrån syrran ett tag.. Inte för jag inte tycker om henne men orkar inte med henne.. Hon kan snäsa åt en utan anledning.. Vara direkt otrevlig, göra taskiga saker. Sen säger hon förlåt och tänker att nu e de lungt, sen gör hon om det. Har sagt åt henne nu att hon behöver inte säga förlåt, hon menar ändå inte det. Det är ju stor skillnad på att säga något man menar och något man inte menar..

Igår hade vi också gräl när hon skrämde mig. Hon säger förlåt, men gör om det en timme senare. Please God save me.

Nu i helgen skulle vi tydligen fira mitt MVG i matte tyckte pappa. Det blir väl roligt antar jag haha. Hoppas brasan är igång och det finns te eller varm choklad. Det räcker för mig! Orkar inte fira så stort, är jättetrött! Igår gick jag och lade mig 12 och sov till 12.. 12 timmars sömn, ganska mkt.

Dags att käka middag.. Vi får väl se hur mycket mat det blir för min del.. Dags att dra till farmor och äta hennes mat, haha! Kanske bloggar lite ikväll, om inte så hörs vi imorgon!

Kommentarer
Postat av: susan

Hej jag och min kompis har veckans 2 frågor i våran blogg :)



Du kan titta om det är något du vill svara på :)



följ gärna bloggen också !

2009-01-09 @ 23:20:15
URL: http://tyrassusans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0