Sova till The Simpsons

Har varit så trött idag så det finns inte! Shoppingrundor är krävande, haha. När vi kom hem från Nova Lund så åt vi tårta (asgod) och sen satte jag mig här och fördrev tiden en timme kanske. Ut i soffan och tänkte kolla tv, men vår box funkar inte så vi har typ inga vettiga kanaler. Roligt att sitta på kunskapskanalen och glo. Nje inte särskilt. Rotade bland filmerna och hittade The Simpsons. Typ 4 avsnitt på en DVD. Jag sov efter tio minuter.. Lönt att sätta på den filmen, haha!
På måndag är det skola, längtar ni? ^^

Kommentarer
Postat av: Louise

haha nej jag längtar verkligen inte, gör du ? :D

2009-01-10 @ 23:06:45
URL: http://lolouiise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0