Tandställning gör ont

Har så ont i tänderna så det finns inte.. Tandläkaren spännde inte tandställningen lite heller.! Men det är värt det, man får fina tänder.. Minns när jag precis hade fått den.. Jag kunde inte äta en macka utan fick riva av bitar och tugga me kindtänderna.. Det är dem som slutar göra ont först. Jag fick äta soppa i en vecka.. Jag har aldrig varit så trött på soppa i hela mitt liv! Fast det var ändå ganska gott..

Innan jag stack till tandläkaren var det direkt in på pressbyrån och köpa halstabletter. En platta hade lossnat och det limmet de limmar med smakar inte särskilt gott..! Plus att man vill väl ha lite bra andedräkt innan man öppnar munnen.
Stack direkt till stadsbiblioteket och lånade en bok som jag ska läsa..

Innan jag åkte och tränade stack vi till mormor!! Hon bjöd på mormor mat.. Så sjukt gott! Och min moster har lovat att hjälpa mig fixa mina naglar. Hon är nagelbyggare, men hon tyckte det var synd att bygga dem och förstöra dem när de var så fina så hon skulle lägga ett stärkande lack och sen fransk manikyr på det. Roligt..!



Mormor mat, är det inte underbart?

Nej hörrni! Dags att plugga inför Tyskaprov.. Har inte börjat än.. *svälj*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0