Twilight..!

Såg twilight idag med Johanna. Fröst stack vi ner i stan och åt lunch på Jensens Böfhus. Vi åt kycklingfilé (Bara för den var billigast haha!).. Den smakade helt okej om man dränkte den i sås, annars smakade den fan, dvs kyckling. Såsen blev jag helt kär i. Höll på att sno Johannas sås med. Sen åt vi glass också. Mums!



Sedan såg vi Twilight. Den var ganska bra faktiskt... Kanske är värt att läsa böckerna, får se. Vi läser ju en i Svenskan nu. Den jag har verkar ganska bra.. Så det får väl bli den, Twilight böckerna och sen Eragon böckerna som jag hört mkt positivt om.. Undrar om jag orkar pallra mig till biblioteket och låna den.. Måste ändå tillbaka och lämna tillbaka en.. Vet inte hur man gör så syrran får hänga med.


Kommentarer
Postat av: Emma Gynning

Älskar jensens

2009-01-26 @ 10:48:14
URL: http://frokengynning.blogg.se/
Postat av: Anonym

Twilight är ju så sjukt bra! :D Snygg blogg!

2009-01-26 @ 11:48:47
URL: http://juliafrejd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0