mm.. hamburgare..

Åh ångest! Skola imorgon..! Är fortfarande förkyld och täppt i näsan.. En god nyhet, eller ah, vet inte om det är bra eller dåligt egentligen.. Men vi ska få en ny i vår klass. Det stod det iallafall på online. Ett helt nytt namn i klasslistan. Det blir väl roligt I guess.

Såhär sista dagen innan skolan blir det slappedag till max! Slappa i soffan eller sitta här hela dagen. Om det finns nåt roligt att göra då.. Sen såklart packa skolväskan och sådant. Usch. Det gör man på två minuter för att snabbt förtränga minnet av det.

Inatt var jag med om en sjukt konstig grej! Jag låg och sov och drömde om Stockholmsresan vi gjorde med skolan i början av terminen. Vi var på gärdet i Stockholm och där fans en grill där de sålde hamburgare, så alla rusa dit och skulle ha hamburgare. Vi hade fått äcklig mat så den hamburgaren smakade så sjukt gott! Sen vaknade jag av att jag låg och tänkte på den där hamburgaren och insig hur sjukt hungrig jag var! Så klockan halv två inatt gick jag upp och käkade min andra middag. ^^ Jag sov gott sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0