Hahaha, den var bra den....

Kemiprov idag. Hade inte pluggat ett dugg och ändå var det bara en fråga jag inte kunde. Cred till naturbegåvningen, haha! Stack och åt på espresso house med BJ, Jenny och en som besökte oss idag.

Vi satt och åt så satt hon mitt emot mig. Rätt vad det är så börjar hon skratta aset av sig! Alla undrade vad hon skrattade åt. Så lutar hon sig fram och lyckas pressa fram:
- Det går en man som e barfota bakom dig!!
Jag svarar:
- Jööööh säkert, de gör ju det va...!
Tittar snabbt bakåt så var där en barfota man! Det var så äckligt! De var helt svarta av smuts och så hade han fullt med sår på fötterna! Usch!
Såklart börjar både hon och jag asgarva. Han förstod att vi skrattade åt honom så jag gjorde ett misslyckat försök att få det att låta som det inte var honom vi skrattade.. Så jag sa typ lite tillgjort:
- Hahahaha, den va bra!
Funkade inte så bra, men värt ett försök!

Sedan var det tillbaka till mattestugan. Tänkte få lite hjälp med matten men det var smockat med folk, till och med rektorn fick komma och hjälpa till (som är mattelärare egentligen).

Vi hade tillochmed rektorn i Tyska idag. Hon var mkt slappare än Eva. härligt haha.

(bilden: Loreal pure zone, som ni kanske ser sjävla höhöhö! Den är iallafall riktigt bra! För er med fet hy kan jag varmt rekomendera den! Plus att den luktar mint så det svider lite i ögonen om man har det precis under, hihi.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0