Whitney houston livar upp min dag

I Wanna Dance With Somebody - Whitney Houston är en sån låt man blir glad av att höra, eller hur? Man blir helt sprallig i kroppen och leendet sitter kvar. Och hennes röst.. Den var sjukt bra.! Synd att hon knarkat bort den eller hur?

Hon och Fall Out Boy har fått liva upp min dag. Har blivit helt nerkärad i "I don't Care", som jag lade in för ett tag sedan (scrolla ner). Musik mår man bra av, eller vad säger ni? Det är då man bara längtar efter sommaren! Min sommar kommer vara hur härlig som helst!


Nu är jag också klar med labbrapporten tills Torsdag. Har Tyskaprov på torsdag.. Orkar inte! Aja får väl läsa lite till det imorgon.. Efter träningen. Jag ska träna.. Punkt slut.. Det är min roliga aktivitet tre gånger i veckan.. Ni vet, komma hemifrån, få ut aggressioner osv.. Fast mest för att det är kul!



Titta vilka godingar jag och min syster delade på när jag pluggade! Orkade dock bara en, Jättesött ju... *morr morr*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0