Belinda, I've got the answer!

Hello everybody!

Belinda skrev idag i sin blogg; (där e en länk, ska fixa färgen!)

Klassens 2 värsta fiender hamnade i samma grupp, en tjej och en kille! Dem båda satt och dissade varanda HELA lektionen och förra svenskalektionen. Det e inte direkt några snälla dissningar. Konstigt nog så satt dem bredvid varandra utan att ta till våld! Jag fattar inte hur dem lyckades! Jag trodde hela tiden att när som helst skulle ngn flyga av stolen eller ngt annat! Dem e typ som Ying och Yang, alltså raka motsatser. I bussen påväg till skolan så dissade dem också varandra! Hassegud..
Undra hur det kmr gå för dem när dem ska debattera mot en annan grupp på fredag? Kmr dem ens komma överens?


My answer;

Den snubbisen är skitkul att dissa när han försöker med sina smådissar o hallå, kan man motstå kakan? =D haha neeeup! De kan man inte! O eftersom ja e gottegris kastar jag mig över den, vilket resulterar i att jag vinner "diss-debatten"!
Angående debatten i skolan så kommer vi vinna big tajm. Fast när jag säger
vi så menar jag egentligen jag! Ne, skoja, han o jag kan samarbeta hyfsat om det väl behövs, även om man ibland kastar in ett "Fan va dum du e din idiot!" eller "Du e mit jävla problem, stick!" eller som jag brukar säga, "Fixa fram fettet o rulla härifrån.."
Jag är nog den enda av oss som tar det på skoj, men hans dissar är elakare än mina så det jämnar ut sig... (säger vi)

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHA! xD GOOD ANSWER

2009-03-04 @ 21:31:50
URL: http://thailack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0