Det är kaos med bussarna i malmö...

Malmös busstrafik är KAOS. Jag och Belinda skulle ta bussen till entré idag och shoppa, så kör bussen fel väg! Jag och bellie bara öhh jaha okej vart åker vi nu då? Bussen åkte iallafall till värnhem så det spelade inte så stor roll! Vi shoppade lite inne i New Yorker. Belinda köpte ett par skitsnygga (HEMSKA!!!) Harembyxor och jag köpte en asfräck jacka.
Det blev fika i Wayne's Coffe House. Espresso House står ännu obesegrat, det är utan tvekan mitt favoritställe! Det är så perfekt att vi har matkort med skolan där också! Perfekt att äta där imorgon, jag och Rebecca ska ju till nagelbyggaren då, så vi hinner inte äta npn annan stans. Längtar efter att fixa till naglarna, saknar att ha fransk manikyr. Nu har jag silvrigt glitter istället för vitt.. Hmm, nej, det vita har sin charm!



Nej det är inte jag som är lång eller spegeln som sitter långt ner, fick stå på en stol annars såg man inte jackan!

Kommentarer
Postat av: ange

snygga kläder, och jätte fin header du har :D

2009-03-26 @ 12:06:16
URL: http://anges.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0