Helgmys med kusin vitamin ;)

God morgon allihop! Eller kanske ska säga god eftermiddag ellet ngt... Jag sitter iallafall och äter frukost (Jaaa klockan e halv tre!), har varit vaken sen 11, legat och läst min bok hur länge som helst. Märkte att den snart är slut så då passar det perfekt att dra till Ica Maxi idag med Johanna, där har dem ju böcker :) Kan ju be o böna om att de har tredje eragon boken, har de den kommer ja jubla högt, mitt i butiken.

Johanna ska komma hit kl 4, så ska hon och jag, som sagt, dra till Ica Maxi. Min syrra ska ha en kompis här inatt (dryg sådan) så då drog jag den att om syrran får ha kompis får ja de me! Så Johanna ska sova här inatt me. Fullt hus. Hon och jag ska iallafall köpa Ben & Jerrys glass, hon för det är gott och jag för att belöna mig själv för ja klara av den överstressiga veckan utan att plocka fram snara, höhö.

När Johanna var hemma hos min pappa och sov över så såg vi på Bourne Identity. Hon, precis som jag, blev kär i filmen, så vi ska kolla de andre två filmerna. Yihay! Glass, ny bok (förhoppningsvis), kusin och film. Kan livet bli bättre??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0