höhöh ojsan

Ah here I am. Har inte orkat blogga (är lat jag vet) och har dessutom inte haft något att blogga om.. Belinda tjata på mig så here we go..

Var hos läkaren idag, ska ta Gardasil.. Har verkligen ångest! Alla säger att den gör jätteont att ta, och jag har nålfobin värre än något annat!! Bara tanken på sprutor får mig att må illa... Efter det stack jag & mamma ner i stan, jag köpte kläder till maskeraddagen. Vår klass ska klä oss i FLOWER POWER!

Sen lade jag och mamma oss i soffan o slappade så ringer mobilen och påminner mig om att jah ska vara hos tandläkaren, kill me! Så han satte in massa gummiband o skit, orka! Det raslar när jag pratar ju! Har en hel vetenskap i käften.. Usch vill bara bli av med den. Men man får fina tänder så det är ju vart det, eller hur? =)


Kommentarer
Postat av: B

HAHAHAHA "hel vetenskap i käften" HAHAHA! komedi! :D

2009-03-23 @ 22:04:12
URL: http://thailack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0