Hungersnöd på svensklektionen

Sitter just nu på svenskalektionen och håller på att dö av hunger! Det enda man hör är mitt och belindas knappande på tangenterna, och min mage! Pinsamt eller?

Minns en gång på ett matteprov i sjuan, det var knäpptyst i salen och jag var skithungrig! Det var då jag inte åt frukost av nån konstig anledning, så jag hade ju inte ätit sen middagen dagen innan. När det är knäpptyst i salen ger min mage ifrån sej ett så sjukt högt ljud! Den kurrade skitmkt, alla kollade! Jag låssades som det inte kom från mig och kollade på personen brevid mig och hoppades på att alla skulle tro det inte var jag. Jag klarare mig första gången, men inte andra, haha!

Efter skolan ska jag och Rebecca iväg till nagelbyggaren. Båda har lyckats bryta en av naglarna, jag tumnageln och hon ringfingernageln. Tur att vi sk dit idag, så slipper man ju gå med det så länge! Är verkligen nöjd med naglarna och trivs hur bra som helst i dem. Dock äxer de som ogräs och börjar bli för långa, så ska korta ner dem, plus att de har lossnat i kanterna också! De gör det när man sätter på ett nytt set, naglarna stöter typ ifrån sig materialet så det lossnar. Man bara väntar på att det ska trilla av!

Just nu ska vi skriva debattartikel eller insändare om något vi vill förändra. Man kan typ skriva om att folk ska lev miljövänligare och åka buss,  men de flesta skriver om det, så det känns inte kul att skriva om. Jag tänkte skriva om att man skulle skärpa säkerheten på bankerna, de blir ju rånade 24/7, men läraren tyckte inte det var en bra idé eftersom det inte vände sig till privatpersoner. Ångestattack is coming! Har ni tips att dela med er av?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0