Jag vaknade verkligen på fel sida idag..

Mitt humör idag har verkligen vart i botten! De börjar med att jag vaknar och upptäcker att de e fredag, dvs inte ledig! Trodde de va lördag..! Skitet fortsätter när jag inte hittar nåt ja vill äta till frukost, så jag bestämmer mig för att äta i stan istället. Sagt och gjort, jag klär mej och tar väskan, kommer ut på gatan o sen röven på bussen! Går bort och tänker ta 32an istället för 3an, men ser röven på den med. Så, går tillbaka för att ta 3an igen men även den bussen kör ifrån mig! Vid detta laget hade mitt vrede trappats upp så pass att när min halsduk var ivägen höll jag på att dra sönder den, och samtidigt strypa mig själv! Så, jag beslutar mig för att till skolan. På vägen går jag förbi 32ans hållplats och ser bussen stå där. Många skulle gå på så jag tänker:
-Yes! Jag hinner!
Tror ni jag hann?? Neeej klart inte!
Sen när jag kommer till centralen har jag försökt lugna ner mig hela vägen och kommer in på Espresso House och ska käka, så ser jag några i klassen sitta ihoptryckta vid ett litet bord. Jag tänker nt mer på de utan går och köper de jag ska ha och frågar sedan om nån har ätit färdigt, så jag kunde få sitta där o käka om de ändå var klara. Mohammed utbrister:
-Naaaaj här finns ingen plats för daj ser du ente de eller
Varpå mitt vrede trappas upp och jag får behärska mej för att inte strypa han med min halsduk eller köra ner koppen i halsen på honom. Ni som satt vid det bordet behöver verkligen inte förvänta er att jag ställer upp för er, bara så ni vet..! Tänker inte köra moralpredikan, det är inte mitt ansvar och inte min förlust, om man tänker på fler än sig själv så skulle det inte heller ens behövas! Skamligt.

--> Föresten så vann jag och Mohammed debatten, mihi. <--




Terrorism är (aldrig) rätt. Vi höll ej med tesen, dvs vi tyckte det var rätt.. ändå vann vi. hugah!!

Kommentarer
Postat av: kusinvitamin

awh putte nutte <3

Tycker synd om dig <3

2009-03-06 @ 17:43:11
Postat av: Bitte

Ojdå!Hoppas din helg nu blir bra iaf :)

2009-03-06 @ 18:31:06
URL: http://www.metrobloggen.se/leva

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0