Min kemilärare är ett stort skämt

Min dag har varit helt sjuk idag. Dagen började med tyska, massa grammatikövningar som var skittråkiga. Det blev lunch på Espresso House med Rebecca och Jenny. Tillbaka för att ha Svenska. Vi har börjat med argumentation vilket jag tycker är både intressant och användbart, det är bra att kunna argumentera för sin sak!
Vi ska ha debatter på Svenskan och då hamnade jag tillsammans med ingen annan än Mohammed..! På ett eller annat sätt kommer vi in på att dissa varandra och jag tog det helt på skoj, men Mohammed tog åt sig och blv surare och kom med elakare försök att dissa, så jag gav mig in i spelet och vann, stort! Jag garvade, Belinda garvade, Lucas garvade och Jenny garvade. alla förutom han garvade. Fast det gör inget, den killen behöver veta var skåpet ska stå! Huuugah, girlpower!!!

Sedan var det dags för kemi, KATASTROF! Läraren går igenom hur man räknar Molmassa, Substansmängd och skit o mög, ingen fattar! Och vi ska ha prov på torsdag. Så vi bad om en lektion till, att vi skulle skjuta på provet tills på måndag så man hade en lektion till plus helgen att öva, men det vägrade han, så det blev typ gräl mellan han och klassen. Såklart är det alltid nån som håller med läraren också!

När det väl var över stannade jag, Erol, Andreas och Belinda kvar i skolan för att öva på vår dans. Vi ska dansa till Michael Jackson, Beat It, och vår dans är övergrym! Kom hem för ca en timme sedan, så nu ska jag hoppa ner i sängen och kolla på Desperate Housewives, säsongspremiär! Får väl plugga i pausen eller något! Har så sjukt mkt läxor! Vi höres imorrn allihop, hadebra!!



Han må va ful, men jävligt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0