Oh happy days

Idag gick jag upp klockan 7 för att vara på extratyska klockan 8, men egentligen började jag 11.50! Härligt va?
Sen stack jag hem, åt frukost och låg och kollade på tv och slappade. Sen kom jag till Espresso house så fungerade nt matkorten! Störigt..

På Kemin och Matten var jag förbannad dels på ett ego i klassen och dels på att jag inte fattade! Varför behöver man kunna allt onödigt tjaffs för? Kommer inte räkna med molmassa när jag blir äldre, och om jag ska det så tar man väl det i utbildningen?? Ah livet e jobbigt.

Igårkväll var jag valross i högklackat! Skulle gå ut i köket, och på vägen går jag in i dörren med knät! Ont som satan och inte nog med det, jag slog lilltån i bordsbenet! Sen, när jag kom in i mitt rum igen skulle jag ta laddaren, men snubblar på ett papper och brakar in i sängen. Sen, när jag ska plugga i laddaren så tappar jag fotfäste och trillar in i min stol. Allt detta inom loppet av en minut!

Så, med mina, nu två, handikappade knän ska jag pallra mig iväg till träningen. Vill egentligen inte, vill bara sova, men får ta mig i kragen och komma igång igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0