Rydsgård av alla ställen

Idag stack alltså jag till Rydsgård. I denna lilla, lugna, tråkiga by bor min klasskompis andreas. I en lokal där skulle vi öva på vår dans på idrotten, så vi kommer dit och han möter oss vid tåget. Sen kommer vi in i världens bästa festlokal! Det fans en bardisk, sjukt bra stereoanläggning, en soffgrupp, hela grejset! Det var en sjukt perfekt festlokal helt enkelt. När vi sedan öppnar ytterligare en dörr hittar vi ett dansgolv med! Tänk er att bjuda hela klassen, alla sina kompisar och festa loss där!
Det positiva är att det är en lagerlokal mitt ute i nowhere, ingen hör! Plus att där tydligen fanns övervakningskamera utanför så man såg vem som var uanför :P



Denna hyllan fanns även på stället, fast jag hittade minst lika mycket till... Sen fanns det en stor kyl full med öl *spy*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Trevlig blogg! Fortsätt så! :)

2009-03-02 @ 03:19:41
URL: http://charliegoeswild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0