Vitlöksbröd är det bästa som finns

Hej allihopa, hur mår ni??

Idag har varit en underbar dag! Jag fick tillbaka Tyskaprovet, fick VG+! Anar ni hur bra det är för att vara jag?? I nian hade jag G- och nu ligger jag på VG+.. Helt sjukt.. Micke retade mig som fan förra provet för han fick bättre än mig, typ 10 poäng, nu ska jag reta honom som fan, han fick bara G.. Muhahaha!
Efter det blev det lunch på Espressu House med Rebecca, BJ och Jenny. Gottelogottgott!
Därifrån åkte jag och Rebecca till nagelbyggaren, Hon gjorde svarta tippar med silverstjärnor och jag gjorde vita tippar (me love) med gröna ränder på. Lovely! Plus, att hon sade att det räckte med att jag gick dit var fjärde vecka nu. Det innebär, 200.- i månaden på naglarna, inte 400.-!

När jag kom hem fick jag för mig att göra vitlöksbröd, men hemmagjort! Supergott är det, och enkelt! Man bara tar en baguette, delar den på hälften, hackar/mosar vitlök och blandar det med smör och har på, och sen in i ugnen eller mackegrillen. Så nu luktar jag vitlök/naglar. Kan ni föreställa er den lukten? Mjah lite strange är den... Men god samtidigt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0